نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1401

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1401
دانشگاه خیام / اطلاعیه ها


ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی شما در دانشگاه خیام و با آرزوی موفقیت روزافزون، بدین وسیله زمان، مکان و مدارک مورد نیاز ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد سال 1401 این دانشگاه به اطلاع میرسد. ثبت نام در دو مرحله الکترونیکی و حضوری به شرح ذیل صورت می پذیرد و انجام هر دو مرحله الزامیست.


الف - ثبت نام الکترونیکی
کلیه پذیرفته شدگان لازم است از روز شنبه مورخ 1401/06/12 لغایت سه شنبه مورخ 1401/06/15 با مراجعه به سایت دانشگاه خیام نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام فرمایند و رسید ثبت نام را چاپ و در زمان ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند.
مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیکی
1- شناسنامه عکس‌دار ،صفحه اول تا سوم ** در مورد پذیرفته شدگان غیرایرانی، مدارک اقامتی ارائه گردد.
2- کارت ملی
3- عکس تمام رخ رنگی 4*3 با زمینه روشن تهیه شده در سال جاری ( عکس خانم ها با حجاب کامل و بدون آرایش باشد ) و در زمان تحویل مدارک ارائه شش قطعه عکس الزامی می باشد.
4- اصل یا گواهی موقت فارغ التحصیلی مدرک دوره کارشناسی ( لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی
**پذیرفته شدگانی که دانشجوی ترم آخر کارشناسی می باشند و اصل مدرک آنان تا تاریخ ثبت نام آماده نشده است، ضرورت دارد اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک را که در آن معدل کل و تعداد واحدهای گذرانده تا تاریخ 1400/11/30 درج شده باشد، ارائه نمایند.
پذیرفته شدگان باید حداکثر تا تاریخ 1401/06/31 در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شوند، در غیر این صورت قبولی ایشان لغو خواهد شد.
5- ريز نمرات دوره كارشناسي
6- اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی و ریزنمرات کاردانی برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته
7- پرداخت شهریه علی الحساب طبق اطلاعیه امورمالی در هنگام ثبت نام الکترونیکی
8- ویژه برادران:
      1- کارت پایان خدمت
      2- کارت معافیت دائم
      3 -برگه اعزام به خدمت بدون غیبت که تاریخ اعزام آن نگذشته باشد.
      4- اصل برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت در مدت اعتبار آن.
      5- برای داوطلبان مرد مشمول، نامه معرفی به نظام وظیفه از سوی دانشگاه مقطع کارشناسی که از تاریخ فراغت از تحصیل آنان تا زمان ثبت نام بیش از یک سال تحصیلی نگذشته باشد.
      * برادران مشمول جهت ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود بایستی از طریق سایت سازمان وظیفه عمومی ناجا  قسمت خدمات الکترونیکی اقدام نمایند و سپس در زمان ثبت نام الکترونیکی، تصویر رسید درخواست معافیت تحصیلی خود را در قسمت مدرک نظام وظیفه بارگذاری نمایند. ضمناً فیلم راهنمای درخواست معافیت تحصیلی در سایت وظیفه عمومی ناجا قسمت آموزش قرار داده شده است.

ب - ثبت نام حضوری
پس از ثبت نام الکترونیکی، ارائه اصل مدارک فوق به همراه دو برگ کپی در تاریخ تعیین شده که از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد توسط خود پذیرفته شده به دانشگاه الزامی می باشد، خواهشمند است در جهت حفظ سلامتی خود و دیگران، در زمان تعیین شده و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مراجعه نمایید.
مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری
1- اصل شناسنامه عکس‌دار به همراه ۲ نسخه کپی از تمامی صفحات آن
2- اصل کارت ملی و ۲ نسخه کپی پشت و رو
3- چهار قطعه عکس تمام رخ رنگی ۴*۳ با زمینه روشن و پشت نویسی شده مربوط به سال جاری (پشت نویسی: نام و نام خانوادگی، نام پدر و کد ملی) (عکس خانم ها با حجاب کامل و بدون آرایش باشد)
4- اصل مدارک کارشناسی + 2 نسخه کپی (مطابق آنچه در مرحله اسکن مدارک خواسته شده بود)
5- اصل ریزنمرات + 1 نسخه کپی(گواهی تایید شده توسط دانشگاه برای فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی)
6- اصل مدرک کاردانی و ریزنمرات کاردانی برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته +1 نسخه کپی
7- رسید ثبت نام الکترونیکی
8- ویژه برادران:
      1- کارت پایان خدمت
      2- کارت معافیت دائم
      3 -برگه اعزام به خدمت بدون غیبت که تاریخ اعزام آن نگذشته باشد.
      4- اصل برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت در مدت اعتبار آن.
      5- برای داوطلبان مرد مشمول، نامه معرفی به نظام وظیفه از سوی دانشگاه مقطع کارشناسی که از تاریخ فراغت از تحصیل آنان تا زمان ثبت نام بیش از یک سال تحصیلی نگذشته باشد.
      * برادران مشمول جهت ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود بایستی از طریق سایت سازمان وظیفه عمومی ناجا  قسمت خدمات الکترونیکی اقدام نمایند و سپس در زمان ثبت نام الکترونیکی، تصویر رسید درخواست معافیت تحصیلی خود را در قسمت مدرک نظام وظیفه بارگذاری نمایند. ضمناً فیلم راهنمای درخواست معافیت تحصیلی در سایت وظیفه عمومی ناجا قسمت آموزش قرار داده شده است.

نکات مهم
پذيرفته‌شدگان مي‌بايست حداكثر تا تاريخ 1401/06/31 در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده باشند.
داوطلبان جهت ثبت نام الکترونیکی باید اسکن مدارک ذکر شده را با کیفیت بالا و وضوح کافی ارسال نمایند.
حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت نام حضوری الزامی می باشد.
از پذیرفته شدگان فاقد مدرک کارشناسی به هیچ وجه ثبت نام به عمل نخواهد آمد؛ لذا الزاماً کلیه پذیرفته شدگان (به خصوص دانشجویان سال آخر کارشناسی) باید مدرکی که نشان دهنده معدل درج شده مقطع کارشناسی باشد (و معدل مقطع کاردانی برای پذیرفته شدگان دارای کارشناسی ناپیوسته) را ارسال نمایند.
مسئولیت عدم ثبت نام در زمان تعیین شده بر عهده فرد پذیرفته شده خواهد بود.
زمان شروع کلاسها طبق تقویم آموزشی (مندرج در وبسایت دانشگاه) یکشنبه 27 شهریور ماه می باشد.
کلاس ها بصورت حضوری خواهد بود.
پس از بررسی و تایید مدارک ثبت نام و تکمیل ثبت نام حضوری، انتخاب واحد برای نیمسال اول توسط دانشگاه انجام می شود و در پورتال دانشجویی قابل مشاهده خواهد بود.
خوابگاه دانشجویی (با دریافت شهریه) برای دانشجویان خانم غیربومی حائز شرایط، فراهم است.
جهت اطلاع بیشتر می توانید با شماره ذکر شده در جدول ذیل تماس حاصل نمایید.
05135156139 اداره آموزش
05135156204 امور مالی
05135156140 وام دانشجویی و خوابگاه

ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۶۱۵۴ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی