نشست صمیمی دانشجویان خوابگاه با مسئولین دانشگاه

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
نشست صمیمی دانشجویان خوابگاه با مسئولین دانشگاه
دانشگاه خیام / اخبار

 با آمدن ماه مهر باز هم فصل جدیدی از زندگی یک دانشجو بدور از آغوش گرم خانه آغاز میشود فصلی پر از هیجان و استرس و دوری از  عزیزان، چرا که زندگی مستقل با افراد جدید و رفتارها و عادتهای جدید شروع میشود اینجاست که  برای اولین بار کلمه خوابگاه را به صورت جدی درذهن خود مرور می کند در تنهایی و به دور از حضور خانواده آنها هم در شهری که حتی اسم خیابانهای آن را هم بلد نیست غریب و تنها از خود می پرسد خوابگاه چگونه جایی است؟ فایلهای بایگانی ذهنش را ورق می زند برخی از شنیده های ضبط شده اش را چنین مرور می کند:

- خوابگاه جمع سلیقه ها ی مختلف است.
- درآنجا آدم هایی مختلف با سلیقه، روحیات، فرهنگ و آداب و رسوم متفاوت با هم زندگی کنند.
.- اما باید قبول کرد که زندگی دانشجویی با این فراز و نشیب ها همراه است.
- زندگی در خوابگاه آنطوری که ساکنانش اذعان می‌کنند در روز های اول سخت است و با مرور زمان این سختی و تلخی تبدیل به خاطراتی شیرین و البته سازنده و تاثیرگذار در شکل گیری آینده مان می‌شود.
- به راستی خوابگاه و زندگی در آن پیش درآمدی است برای زندگی در آینده. آینده ای که علاوه بر علم و تخصص درسی نیاز به علم و تخصص اجتماعی داریم تا بتوانیم در تعامل و بر قراری ارتباط با جامعه موفق عمل کنیم
- امری که اغلب فارغ التحصیلان ما به خاطر عدم آن پس از اتمام تحصیلات و پا گذاشتن به عرصه ای بزرگتر از دانشگاه و محیطی فراتر از جزوه و کتاب دچار سر خورد گی و سردرگمی‌می‌شوند.
در این بین افرادی موفق ترند که بتوانند در دوران دانشجویی واقعیت های جامعه را به عینه لمس کنند تا در مواجهه با آنها دچار مشکل نشوند
 بناگاه رشته افکارش پاره می شود و خود را در جمع دیگر دوستانش در سالن همایشهای خیام می بیند که درآن جلسه ای به منظور معارفه و آشنایی دانشجویان خوابگاهی با مسئولین وکارکنان دانشگاه  تشکیل شده است . این جلسه در روز سه شنبه مورخ 97/7/17 بین ساعت 18 لغایت 21 برگزار گردیده در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید معاونت دانشجویی و فرهنگی، مدیریت خوابگاه، کارشناس حراست و ریاست دانشگاه جناب آقای دکتر طیرانی مطالب مهمی در خصوص آگاهی بخشی به دانشجویان و آنچه در طول تحصیل و ایام زندگی خوابگاهی بایستی مطلع باشند به اطلاع دانشجویان رساندند و دانشجویان نیز به صورت پرسش و پاسخ سئوالات خود را مطرح و پاسخ آن را دریافت نمودند در پایان ازکلیه دانشجویان به صرف شام پذیرایی بعمل آمد.
        "حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی"



ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۱۴۶۶ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی