مراسم معارفه دانشجویان مهندسی مکانیک و صنایع ورودی 97

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
مراسم معارفه دانشجویان مهندسی مکانیک و صنایع ورودی 97
دانشگاه خیام / اخبار

بخش های مختلف جلسه معارفه دانشجویان ورودی ۹۷ گروه مکانیک-صنایع:

✅معرفی گروه مکانیک-صنایع

✅آشنایی با رشته های مهندسی مکانیک و صنایع

✅معرفی و آشنایی با انجمن های علمی گروه

✅آشنایی با بنیاد ملی نخبگان

✅معرفی فارغ التحصیلان برتر و مخترع

✅ توزیع چارت درسی هر رشته بین دانشجویان

✅اهدا یادبود معارفه به دانشجویان

✅بازدید از کارگاه ها و آزمایشگاه های گروه

این مراسم در روز یکشنبه مورخ 29 /7 / 1397 به همت گروه مکانیک و صنایع و انجمن های علمی این گروه در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی برگزار گردید، در این مراسم سعی بر آن بود تا علاوه بر معرفی و آشنایی دانشجویان جدیدالورود با ساز و کارهای موجود در دانشگاه به بررسی دقیق تر و تببین عمیق تری نسبت به رشته های مکانیک و صنایع پرداخته شود.
این مراسم با حضور جناب آقای دکتر براتی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خیام، سرکار خانم دکتر شادکام مدیر گروه محترم مکانیک و صنایع ، دکتر هاشمیان عضو محترم گروه مکانیک و صنایع، جناب اقای دکتر صفریان رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه خیام، آقای دکتر محمدی فرد از اعضای گروه مکانیک و صنایع و آقای مهندس امجدی برگزار گردید.
در این مراسم علاوه بر معرفی گروه، معرفی رشته ها و بخش ارتباط با صنعت به بررسی بحث هایی در مورد آشنایی با بنیاد ملی نخبگان و لزوم توجه دانشجویان جدیدالورود به آن پرداخته شد.

 همچنین آقای سلیمانی (دبیر انجمن مهندسی مکانیک) و آقای رجبی (دبیر انجمن مهندسی صنایع) به معرفی انجمن و دستاوردهای مربطه پرداختند.

علاوه بر آن از خانم مهندس محمدی و آقای مهندس پورصالح از فارغ التحصیلان موفق دانشگاه دعوت بعمل آمده بود و هریک به بررسی مفاهیمی چون هدف سازی و لزوم توجه به هدف در حین تحصیل توجه و تاکید داشتند.


در انتهای مراسم به رسم یادبود، هدایایی با نماد انجمن های گروه به تمامی دانشجویان جدید الورود اهدا گردید. همچنین بازدیدی از آزمایشگاه ها و کارگاه های گروه توسط دانشجویان با سرپرستی آقای مهندس امجدی انجام شد.










ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۱۷۲۷ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی