آغاز به کار بانک CD گروه برق

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
آغاز به کار بانک CD گروه برق
دانشگاه خیام / اخبار

بانک CD گروه برق از تاریخ 21 آبان 97 آغاز به کار کرد. دانشجویان علاقمند برای استفاده و عضویت میتوانند به کارشناس گروه برق، آقای مهندس حسنی مراجعه نمایند. چند نمونه از مجموعه های تهیه شده به شرح زیر می باشد: 

پک آموزشی مهندسی برق

زمان آموزش : 94 ساعت
محتویات بسته : 10DVD
♦ 
مجموعه کاملی از نرم افزارهای ویژه مهندسی برق و قدرت
♦ 
بیش از 250 نقشه الکتریکی
♦ 
به همراه مجموعه ای از آموزشها و کتابهای الکترونیک
♦ 
آموزش به شیوه مالتی مدیا و به زبان فارسی  

آنچه در این مجموعه خواهید آموخت:
آموزش:
 PLC
 Matlab
 Altium Designer
 AutoCad Electrical 2015
 Codevision AVR



مجموعه نرم افزارهای مهندسی الکترونیک


دارای autorun اختصاصی، شامل فیلم آموزشی و نصب

مجموعه کامل و بی نظیر نرم افزارهای برق و الکترونیک در 2 دی وی دی با ظرفیت 9 گیگابایت شامل جدیدترین نرم افزارهای تحلیل فرکانس، نرم افزار میکرو کنترلرهای AVR و آنالیز مدار، طراحی مدارات الکترونیکی، قوی ترین آزمایشگاه الکترونیک و...



مجموعه نرم افزارهای مهندسی برق و قدرت


دارای autorun اختصاصی، شامل فیلم آموزشی نصب

مجموعه کامل و بی نظیر نرم افزارهای برق و قدرت در 2 دی وی دی با ظرفیت 9 گیگابایت شامل جدیدترین نرم افزارهای تحلیل فرکانس، نرم افزار طراحی شماتیک PCB و آنالیز مدار، طراحی مدارات الکترونیکی، قوی ترین آزمایشگاه الکترونیک و...



آموزش نرم افزار کد ویژن  Codevision AVR


CodeVisionAVR یک نرم افزار تخصصی برای رشته های برق و سخت افزار می باشد.این نرم افزار یک کامپایلر برنامه نویسی C می باشد که برای برنامه نویسی AVR می باشد. این برنامه محیط برنامه نویسی و برنامه ریزی میکروکنترلرهای AVR را برای شما فراهم می کند.

زمان آموزش : 18 ساعت
محتویات بسته : 1DVD
♦ 
همراه با نرم افزار  Codevision AVR 3.12 و AVR Studio (نسخه 32 و 64 بیتی)
♦ 
به همراه آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
♦ 
آموزش به شیوه مالتی مدیا و به زبان فارسی 




آموزش C و C++

این محصول شامل یک دوره ۲۰ ساعته آموزش سی و سی پلاس پلاس ، در محیطی صددرصد چند رسانهای، فارسی و تصویری میباشد. گرچه امروزه زبانهای برنامهنویسی زیادی طراحی و مورد استفاده برنامهنویسان قرار دارد، اما زبان برنامهنویسی C و ++C همچنان محبوبیت خود را در بین برنامه نویسان حرفهای حفظ کردهاند. زبان C، زبانی سطح پایین بوده و همچون زبانهای سطح پایین دیگر، امکان مدیریت منابع قدرتمندتری را برای کاربران فراهم میکند. از طرفی زبان برنامهنویسی C، با وجود اینکه زبانی سطح پایین محسوب میشود، اما به اندازه زبان اسمبلی نزدیک به ماشین نبوده و پیچیدگیها و محدودیتهای آن را ندارد.


نصب نرم افزار Matlab 2018

یکی از قویترین کمپانی های ارائه دهنده نرم افزارهای محساباتی شرکت Mathwork میباشد . این کمپانی دارای یک نرم افزار معروف و قدرتمند محاسباتی بوده که باعث شناخته شدن این شرکت شده است . این نرم افزار یک برنامه قدرتمند در زمینه برنامه نویسی نسل ۴ و یک برنامه محاسباتی قدرتمند میباشد .


ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۲۶۹۸ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی