جلسه معارفه دانشجویان ورودی جدید گروه برق

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
جلسه معارفه دانشجویان ورودی جدید گروه برق
دانشگاه خیام / اخبار

جلسه معارفه ورودی های جدید به همت انجمن های علمی مهندسی برق , مهندسی پزشکی و اپتیک و لیزر  دانشگاه خیام و با همکاری گروه برق در روز دوشنبه 28 آبان ماه سال 1397 برگزار گردید.

در این مراسم پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود دانشگاه خیام، جناب آقای دکتر طیرانی به عنوان ریاست دانشگاه و همچنین عضو هیات علمی گروه برق ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان ورودی جدید، برای آنان دوران تحصیلی پرباری را آرزو نمودند.

سپس مدیر محترم گروه برق ضمن خیر مقدم مواردی پیرامون مسائل آموزشی را گوش زد نمودند.

در این جلسه اعضاء هیئت علمی گروه برق به دانشجویان معرفی گردیدند و هر یک دقایقی پیرامون  معرفی دانشگاه خیام و رشته های تحصیلی برق ,اپتیک و لیزر , مهندسی پزشکی و بازار کار و آینده شغلی رشته ها و گرایش های تحصیلی مربوطه به سخنرانی پرداختند.

 

در بخش دیگری از این مراسم به انجمن های علمی- دانشجویی و نقش این انجمن ها در رشد و گسترش توانایی های علمی دانشجویان پرداخته شد و سپس هر سه انجمن به همراه اعضاء و استاد راهنمای مربوطه به دانشجویان معرفی شدند.

در این مراسم از زحمات و پیگیری های بی دریغ مدیر محترم گروه برق در جهت گسترش و تجهیز این رشته از طرف تمامی اساتید و دانشجویان تقدیر به عمل آمد.

در پایان نیز به تمامی ورودی های جدید چارت درسی به همراه یادبودی از لوگوی دانشگاه خیام اهداء گردید و از تمامی حضار در کنار ریاست دانشگاه و اساتید گروه عکس دسته جمعی به عنوان یادگاری گرفته شد.













ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۳۵۹۹ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی