کارگاه " TTC IELTS "

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
کارگاه " TTC IELTS "
دانشگاه خیام / اخبار

انجمن علمی زبان انگلیسی در راستای سیاست کارآفرینی و کاربردی کردن آموزه های دانشگاهی جهت وارد کردن دانش آموختگان این رشته به بازار کار اقدام به برگزاری کارگاه TTC IELTS کرد. این کارگاه از هشتم تا یازدهم بهمن ماه و هر روز به مدت ۸ ساعت آموزشی برگزار شد.

آیلتس ( IELTS) برگرفته از سر واژگان: International English Language Testing Systemبه معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی میباشد. آیلتس آزمونی بریتانیایی و یکی از با ارزشترین آزمون های زبان انگلیسی است که در برابر نمونه آمریکایی خود TOEFL قرار میگیرد. نمره بندی این آزمون از صفر تا 9 را شامل میشود و از چهار بخش شنیدار( listening) , خواندن (reading), نوشتن (writing) و مکالمه (speaking) تشکیل شده است.

این کارگاه با ظرفیت ۱۵ نفر توسط سه نفر از باتجربه ترین اساتید بین المللی آیلتس  برگزار شد. روز اول و دوم جناب آقای علیرضا رمدانی، مدیر و مؤسس آکادمی Ielts Daily ،مترجم رسمی قوه قضاییه و دارای مدرک بین المللی TOT، تدریس بخشهای listening و writing را بر عهده داشتند.

در روز سوم بخش speaking آیلتس را جناب آقای یاشار زمانیان ، مدرس و ترینر ارشد آیلتس برعهده داشتند ودر روز چهارم بخش Reading آیلتس توسط جناب آقای ابراهیم تحصنی تدریس شد.ایشان مدیر و مؤسس مجموعه IELTS prime و همچنین دارای مدرک بین المللی Celta میباشند.

در پایان این دوره هریک از افراد شرکت کننده مدرک TTC IELTS را دریافت کرده و میتوانند به تدریس زبان انگلیسی در سطح آیلتس مشغول شوند.





ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۳۱۲۶ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی