حضور تیم و دانشجویان رشته مکانیک دانشگاه خیام در مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی تهران

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
حضور تیم و دانشجویان رشته مکانیک دانشگاه خیام در مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی تهران
دانشگاه خیام / اخبار

این مسابقه در گرایش جکت نفتی و در تاریخ 9 خرداد 98 برگزار شد که تیم دانشگاه خیام در بین ۱۸ تیم شرکت کننده موفق به کسب رتبه چهارم این مسابقات گردید.
لازم به ذکر است که رکورد تحمل فشار این گرایش در سطح آن مسابقه توسط تیم دانشگاه خیام شکسته شد. ولی به دلیل 50 گرم اضافه وزن نتوانست جزو سه تیم اول باشد. اما ناگفته نماند که طرح سازه جکت نفتی که تیم دانشگاه خیام طراحی کرده بود یک طرح بدیع و نو بود و میتوان گفت که برای اولین بار در ایران ساخته شده است همچنین این تیم با حضور در مسابقه سازه‌های ماکارونی در گرایش راندمان در دانشگاه محقق اردبیلی از بین۵۱ تیم شرکت کننده موفق به کسب رتبه هشتم گردید.
لازم به ذکر است که این مسابقات در سطح کشور و با حضور اکثر مقام داران کشور و حتی قهرمانان جهان برگزار گردید.لیست تیم هایی که توانستند در اردبیل مقام کسب کنند عبارتست از
1)تیمheros
2)تیم کوارتز
3)تیم winners
8)تیم دانشگاه خیام
شایان ذکر است که اعضای سه تیم اول همگی دارای بیش از 5دوره تجربه حضور در مسابقات و با راهنمایی گرفتن از اعضای اصلی انجمن کشوری تات ماکارون سازه های خود را ساخته بودند حال آنکه تیم دانشگاه خیام با اولین حضور خود توانسته است این مقام را کسب کند خود نمایانگر تلاش مضاعف تیم دانشگاه است.
ناگفته نماند که سازه تیم دانشگاه خیام دارای وزن 113.1 گرم بود و توانست126.00 کیلوگرم را تحمل کند و به جرئت میتوان گفت که از 51 تیم شرکت کننده فقط 20درصد تیم ها توانستند به وزن بالای 100 کیلوگرم برسند.

اعضای تیم:
سید احمد حسینی
علی رادمرد
سید رسول میرزایی
امین رنگی












ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۲۶۹۶ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی