همایش "آینده شغلی رشته مشاوره"

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
همایش "آینده شغلی رشته مشاوره"
دانشگاه خیام / اخبار

انجمن تازه تاسیس رشته مشاوره جلسه معرفی انجمن علمی همراه با سخنرانی درباره "آینده شغلی رشته مشاوره"  را با حضور دانشجویان رشته مشاوره  و معاونت محترم امور دانشجویی و فرهنگی (جناب آقای عمویی)" سرکار خانم زینب ضرابی مقدم( عضو هیئت علمی رشته روانشناسی دانشگاه خیام) " استاد پیشکسوت جناب آقای تقوی و سرکار خانم فخری برگزار کرد.
در ابتدا جناب آقای عمویی به گروه و دانشجویان مشاوره برای تاسیس انجمن علمی مستقل تبریک گفته و ضمن تشویق و ابراز حمایت خود نکاتی را جهت هماهنگی و پیشبرد بهتر اهداف انجمن در اینده یاد اور شدند.سپس سرکار خانم زینب ضرابی مقدم (استاد راهنمای انجمن علمی مشاوره)خوشامد گویی و حمایت خود را از انجمن علمی تازه تاسیس اعلام نمودند.
سرکار خانم فخری به توضیح مختصری از تاریخچه رشته مشاوره و گرایش های شغلی رشته مشاوره در مقاطع دیگر و اینده شغلی این رشته در ایران پرداختند.
جناب آقای تقوی سخنرانی خود را در جهت تفاوت های روانشناسی و مشاوره و توضیح اختصاصی تر وظیفه مهم مشاوره ارائه نمودند.دانشجویان از حضور و سخنرانی جناب اقای تقوی استقبال زیادی کردند و کلیپی کوتاه از انیمیشنی مرتبط با موضوع جلسه پخش گردید.
دبیر انجمن خانم پردیس پرمه به بیان اهداف کلی انجمن در طی دو ترم اینده پرداخت همینطور اعضای انجمن را معرفی نمود و پس از گرفتن عکس دسته جمعی جلسه با پذیرایی از دانشجویان و پخش بروشور مرتبط با محتوای جلسه بین دانشجویان پایان یافت.این برنامه در تاریخ 98/3/20 برگزار گردید.






ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۲۷۶۱ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی