پنجمین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM دانشگاه صنعتی سجاد

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
پنجمین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM دانشگاه صنعتی سجاد
دانشگاه خیام / اخبار

پنجمین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM دانشگاه صنعتی سجاد که با عنوان Accept شناخته می شود، در روز پنج شنبه مورخ ۳۰ آبان برگزار گردید. دانشگاه خیام همانند سال های گذشته سه تیم راهی این مسابقات کرد.

از ساعت 7.30 الی 8.30 تیم ها پذیرش شدند و مسابقه به صورت رسمی راس ساعت 9 آغاز گردید و با اعلام تیم داوری، تیم های شرکت کننده پاکت سوالات را باز کردند. در این مسابقه 12 سوال با زبان انگلیسی که شامل موضوع های مختلف اعم از ریاضی، الگوریتم های بهینه سازی، الگوریتم های گراف، ساختمان داده و ... طرح شده بود، که تیم ها می بایست در مدت زمان 5 ساعت آن ها را مطالعه کرده و پس از درک کامل آن، برنامه مورد نظر را با یکی از زبان های c++، جاوا و پایتون بنویسند و کد آن را به سیستم داوری ارسال کنند.

این مسابقات که از سطح بسیار بالایی برخوردار است با حضور 41 تیم از دانشگاه های زیر برگزار گردید. حمایت مالی و معنوی این مسابقه توسط گروه نرم افزاری پارت، اسنپ، دیوار، کافه بازار، بلد، نیان الکترونیک، گروه نرم افزاری آموت، کمیسیون جوانان خانه صنعت، معدن و تجارت و پارک علم و فناوری خراسان صورت گرفت.

1-صنعتی شریف

2-فردوسی مشهد

3-امیرکبیر

4-خیام مشهد

5-خواجه نصیر الدین طوسی

6-باهنر کرمان

7-صنعتی سجاد

8-آزاد مشهد

9-امام رضا مشهد

10- پیام نور مشهد

11- بجنورد

12- ارومیه

13-صنعتی قوچان

14- دانشگاه سمنان

15- شهاب دانش

پس از مدت 5 ساعت رقابت تنگاتنگ بین تیم ها، در نهایت تیم دانشگاه صنعتی شریف با حل ۱۱ سوال از ۱۲ سوال بهترین تیم شناخته شد و مقام اول را کسب نمود و تیم های دانشگاه صنعتی امیر کبیر با حل ۱۱ سوال در زمان بیشتر در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.


تیم های دانشگاه خیام:











ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۱۷۸۷ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی