کسب عنوان " شایسته تقدیر در بخش انجمن برتر " توسط انجمن علمی مکانیک دانشگاه خیام در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی حرکت

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
کسب عنوان " شایسته تقدیر در بخش انجمن برتر " توسط انجمن علمی مکانیک دانشگاه خیام در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی حرکت
دانشگاه خیام / اخبار

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویان است. این جشنواره، به‌صورت سالانه و با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود.

جشنواره حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تأکید بر هم‌افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی همه‌ساله برگزار می‌شود. این جشنواره تلاش می‌کند تا مبنا و مبدأ حرکتی نوین برای سازمان‌دهی فعالیت‌های علمی دانشجویی باشد.

راهبرد اصلی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این دوره، تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان و مقاومتی و تغییر رویکرد برگزاری جشنواره با تکیه‌بر این مهم است. بر این اساس دستورالعمل دوره دوازدهم جشنواره تهیه، تنظیم و اجرا می‌شود. دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویان است.

جشنواره در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی برگزار شد. در بخش رقابتی آثار و دستاوردهای علمی انجمن‌ها و دانشجویان دانشگاه پس از اعلام فراخوان و اطلاع‌رسانی  توسط دبیرخانه دانشگاهی دریافت و آثار برتر برای شرکت در مرحله بین‌المللی جشنواره معرفی ‌شدند.

در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت که به صورت مجازی و با حضور دکتر غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مهندس عسکری مدیر کل امور پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمعی از مسئولان در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، از برگزیدگان این دوره از جشنواره تقدیر شد.

در این جشنواره انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه خیام در بخش رقابتی آثار و دستاوردهای علمی انجمن ها در بین سایر دانشگاه ها موفق به کسب عنوان "شایسته تقدیر در بخش انجمن برتر" گردید.

این موفقیت بزرگ را به ریاست دانشگاه، مدیر محترم گروه مهندسی مکانیک، استاد مشاور انجمن سرکار خانم دکتر هاشمیان و دبیر انجمن جناب آقای امین سلیمانی و سایر اعضای انجمن علمی تبریک عرض می نماییم.

معاونت دانشجویی و فرهنگی




ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۴۱۳۰ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی