بازدید جمعی از اعضای کانون هلال احمر از خانه سالمندان صفا

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
بازدید جمعی از اعضای کانون هلال احمر از خانه سالمندان صفا
دانشگاه خیام / اخبار

سراهای نگهداری سالمندان، جایی برای آرامش سال‌های آخر گروه‌هایی از زنان و مردانی است که فرزندانشان به هر علتی، آنها را به این مراکز می‌سپارند. مراکزی که تحت نظارت سازمان بهزیستی، باید شرایط بهتر زندگی گروهی از سالمندان را فراهم کرده و در مقابل آن نیز، وجه دریافت می‌کنند.
به درخواست و هماهنگی کانون هلال احمر دانشگاه جمعی از اعضای دختر و پسر این کانون باتفاق مسئولین فرهنگی از خانه سالمندان صفا واقع در بلوار فردوسی بازدید بعمل آوردند این بازدید که با هماهنگی اداره بهزیستی و مسئولین خانه سالمند مذکور انجام پذیرفت.
عده ای از دانشجویان با یک دستگاه مینی بوس ون به همراه مقادیری شیرینی و آب میوه به موسسه مذکور مراجعه و از سالمندان دلجویی بعمل آوردند خانه سالمندان مذکور در سه طبقه با امکانات توانبخشی و کادر پزشکی از سالمندان زن و مرد نگهداری می نمود از نتایج مهم این بازدید تعامل نسل جوان با سالمندان بود که موجب کسب تجربیات و عبرت آموزی زیادی گردید در این بازدید دانشجویان تلاش داشتند با بیان خاطرات و نقل گفتار شیرین گل لبخند را بر لبان جسمان نحیف و خسته آنان شکوفا سازند این بازدید در تاریخ یکشنبه 4/6/97 بین ساعت 30: 8 لغایت 30: 10 انجام گرفت.
حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی/ کانون هلال احمر


ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۲۶۴۹ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی