همایش بین دانشگاهی مهندشی پزشکی

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
همایش بین دانشگاهی مهندشی پزشکی
دانشگاه خیام / اخبار

مهندسی پزشکی با تلفیقی از علوم مهندسی  و پزشکی برای بر طرف کردن نیاز های پزشکی در زمینه ساخت و نگهداری و نیز ساخت ابزار های پزشکی برای کاربردهای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری ها مد نظر میباشد.
۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ ، در سالن همایش دانشگاه خیام ، همایش بین دانشگاهی مهندشی پزشکی با همکاری دانشگاه خیام و دانشجویان مهندسی پزشکی خیام (گروه آبادیس) ،  از ساعت ۱۰:۳۰و با حضور محترم مدیر گروه مهندسی پزشکی دانشگاه خیام ، اعضاء هیات علمی گروه مهندسی پزشکی و برق و با سخرانی مهندس ستوده فر (عضو هیئت علمی کامپیوتر دانشگاه خیام)، دکتر زامیاد(عضو هیئت علمی مهندسی پزشکی دانشگاه خیام)، مهندس خوشنیت ، کارشناس تجهیزات پزشکی بیمارستان رضوی (سرکار خانم مهندس عابدی) و جناب دکتر رفیع زاده برگزار گردید .

افتتاحیه همایش با قرائت قران کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.  سپس مدیر محترم گروه برق پس از خوشامد گویی و تشکر از برگزارکنندگان  این برنامه به عنوان حرکتی بزرگ اشاره کردند و اظهار امیدواری کردند که این نشست و همایش تحولی در ایجاد ایده های مشترک و نو فراهم کرده است .
دکتر زامیاد در رابطه با آشنایی با مهندسی پزشکی و گرایش های این رشته اطلاعاتی در اختیار حضار قرار دادند .
دکتر ستوده فر در رابطه با نرم افزار های کاربردی در مهندسی پزشکی و ارتباط رشته کامپیوتر و مهندسی پزشکی بیاناتی را ارائه دادند .
مهندس عابدی پس از بیان چگونگی کار مهندسان پزشک در بیمارستان اشارات کوتاهی از وظایف آنان در بیمارستان کردند.
مهندس خوشنیت اطلاعاتی را در زمینه کارافرینی در اختیار حضار قرار دادند و بازار کار مهندسی پزشکی را بررسی کردند .
دکتر رفیع زاده در رابطه با پرتو پزشکی ، گرایشات مهندسی پزشکی و همچنین چگونگی اقدام برای دانشگاه های خارج کشور توضیحاتی ارائه نمودند .















ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۳۱۴۴ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی