امضا تفاهم همکاری میان دانشگاه خیام و پارک علم و فناوری خراسان

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
امضا تفاهم همکاری میان دانشگاه خیام و پارک علم و فناوری خراسان
دانشگاه خیام / اخبار

به گزارش دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه خیام، ظهر سه شنبه 24 اردیبهشت  98، دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان، ایمان شریعتی مدیر مراکز رشد، نرجس علم الهدایی، مدیر مرکز نوآوری و سایر معاونین و مدیران پارک علم و فناوری خراسان از دانشگاه خیام مشهد بازدید کرده و ضمن گفتگو با دکتر طیرانی، ریاست محترم دانشگاه خیام، دکتر رجب زاده، معاون محترم پژوهشی و دکتر صفریان، مدیر دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه خیام، تفاهم نامه ایجاد همکاری میان دانشگاه، مرکز نوآوری و پارک علم و فناوری خراسان را امضا کردند.
در این بازدید از امکانات و ساختمان های نظیر دانشکده مهندسی، معماری، مرکز تحقیقات، آزمایشگاه های تخصصی، کتابخانه و فضاهای کارگاهی بازدید شد.
 در ادامه جلسه گفتگویی با دکتر محمدرضا رجب زاده مقدم، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه خیام و دکتر صفریان، مدیر دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه خیام برگزار شد. در این جلسه از آغاز همکاری مجدد دانشگاه خیام، پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری استقبال گردید و طرفین بر آغاز این همکاری تاکید داشتند.
 همچنین در این دیدار جلسه ای با حضور محمد حسین طیرانی، رئیس دانشگاه خیام مشهد برگزار شد و در آن رئیس دانشگاه به معرفی دانشگاه و ظرفیت های علمی و تحقیقاتی آن پرداخت. دکتر قنبری نیز در این بازدید ضمن معرفی پارک علم و فناوری خراسان و شرکت های دانش بنیان آن، ابراز کرد: پارک علم و فناوری حلقه ارتباطی صنعت و دانشگاه بوده و تمام تلاش خود را برای محقق شدن این رسالت به کار بسته است. وی ایجاد دفتر همکاری های دانشگاه خیام و مرکز نوآوری پارک علم و فناوری خراسان را یک حرکت موثر در تحقق بیانیه گام دوم مطرح شده در فرمایشات مقام معظم رهبری دانسته، تصریح کرد: در صورت ایجاد رابطه موثر میان دانشگاه ها و پارک علم و فناوری می توان شاهد ایجاد فناوری های بسیاری در استان بوده و در حوزه های گوناگون و فراوان بی نیاز از خارج از مرز های کشور شد. در ادامه این دیدار ایمان شریعتی، مدیر مراکز رشد و نرجس علم الهدایی، مدیر مرکز نوآوری پارک، هرکدام به صورت مجزا معرفی کاملی از مراکز رشد و مرکز نوآوری پارک علم وفناوری خراسان داشته و گزارشی از عملکرد این مراکز ارائه کردند. گفتنی است در پایان این دیدار نیز تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه خیام و پارک علم وفناوری خراسان به منظور ایجاد دفتر همکاری های مشترک در محل دانشگاه خیام به امضا رسید.

لینک خبر: https://www.kstp.ir/fa/post/72443







ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۳۴۰۱ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی