برگزاری جشن دانش آموختگی1402

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
برگزاری جشن دانش آموختگی1402
دانشگاه خیام / اخبار


برگزاری جشن دانش آموختگی1402

جشن دانش آموختگی دانشجویان واجد شرایط در روزهای دوشنبه و سه شنبه 19 و 20 تیرماه در سالن همایش های دانشگاه (واقع در دانشکده معماری) برگزار گردید.

ثبت نام دانشجویان به صورت الکترونیک از خردادماه در سایت دانشگاه انجام پذیرفت و حدود 210 نفر از دانش آموختگان در حضور حضار و میهانانشان بین ساعت 18 لغایت 21 از دست اساتید لوح تقدیر دریافت داشته و سوگندنامه تعهد خدمت صادقانه قرائت نمودند.

دانشجویان از ساعت 13 با پوشیدن لباس دانش آموختگی و گرفتن عکس با تندیس یادمان خیام در فضای پردیس 1 باتفاق خانواده هایشان با صرف نوشیدنی آخرین خاطرات شیرین دوران تحصیل خود را رقم زدند. این جشن ها با پشتیبانی مالی دانشگاه و مساعدت برخی از شرکت های به نام شهر و همچنین پرداخت هزینه توسط دانشجویان با مدیریت واحد دانشجویی و فرهنگی به انجام رسید. 

درشب اول جشن یعنی دوشنبه 19 تیرماه رشته های: ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان، حسابداری، مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مشاوره، روانشناسی، جامعه شناسی، ادبیات فارسی 

و در شب دوم یعنی سه شنبه 20تیرماه رشته های: مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی نقشه برداری، مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی سوانح طبیعی، مهندسی صنایع، مهندسی اپتیک و لیزر ، علوم ورزشی فارغ التحصیل شدند.

آقای نوکندی از مجریان توانمند صدا و سیمای شبکه استانی بودند که بااتفاق سرکارخانم بهرامی با استنداب کمدی آقای کریمی یکی دیکر از هنرمندان استان، ساعات و لحظات مسرت بخشی را برای حضار رقم زدند.  از دیگر برنامه های مفرح این جشن اجرای مسابقه بود که با همراهی دانشجویان صورت پذیرفت و در پایان مسابقه با تایید حضار به برندگان، جوایزی اهداء  شد.

ضمنا در بین اجرای جشن از حضار، با نوشیدنی و میان وعده پذیرایی بعمل آمد. 

                                                                                                    معاونت دانشجویی و فرهنگی 












ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۶۶۱ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی