سلسله کارگاههای تربیت پژوهشگر

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
سلسله کارگاههای تربیت پژوهشگر
دانشگاه خیام / اخبار

سلسله کارگاههای تربیت پژوهشگر

با توجه به نقش کلیدی پژوهش و اهمیت تسلط دانشجویان بر جنبه های مختلف این فعالیت، انجمن علمی روانشناسی دانشگاه خیام با هدف ارتقا مهارت‌های پژوهشی دانشجویان، برگزاری سلسله کارگاه هایی تحت عنوان "تربیت پژوهشگر" را برنامه ریزی نمود. 

در این راستا، دو کارگاه با عناوین "جستجوی علمی" و "مقاله نویسی" توسط خانم دکتر فاطمه علیدوستی عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی، روانشناسی و مشاوره دانشگاه خیام بصورت آنلاین در روزهای شنبه و دوشنبه 17 و 19 تیرماه 1402 از ساعت 15 تا 18 با حضور دانشجویان این دانشگاه و همچنین دانشجویانی از دیگر دانشگاهها برگزار گردید. 

در کارگاه جستجوی علمی، مهارت‌هایی مانند چگونگی جستجوی مقالات، کتب و پایان نامه ها از پایگاه های داخلی و خارجی آموزش داده شد. در کارگاه مقاله نویسی نیز در مورد انواع مقالات و ساختار یک مقاله توضیح داده شد و در ادامه با ذکر مثال هایی، در مورد هر یک از بخشهای مقاله بصورت مفصل بحث شد. 

در پایان هر یک از این کارگاهها نیز به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد و با توجه به رضایت و استقبال آنان، قرار شد در آینده ی نزدیک، کارگاههایی به منظور آشنایی با نرم افزارهای مدیریت منابع، آشنایی با نرم افزارهای تحلیل داده ها و... برگزار شود. 





ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۳۸۳ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی