گزارش نمایشگاه کتب زبان‌های خارجی

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
گزارش نمایشگاه کتب زبان‌های خارجی
دانشگاه خیام / اخبار

گزارش نمایشگاه کتب زبان‌های خارجی

انجمن علمی زبان انگلیسی دانشگاه خیام، نمایشگاه کتب زبان‌های خارجی را از تاریخ 1 آبان ماه 1402 تا 8 آبان 1402 با همکاری زبانکده آفاق برگزار کرد. این نمایشگاه که به مدت 6 روز در دانشکده معماری برگزار شد، با استقبال دانشجویان محترم همراه بود. در این نمایشگاه، کتب مختلف در زمینه‌های آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان ها، رمان، داستان‌های کوتاه و کتاب‌های تخصصی گرایش‌های مختلف رشته‌ زبان انگلیسی به معرض نمایش گذاشته شد.

کتب زبان انگلیسی جزء بسیار مهم و ضروری از فرایند یادگیری زبان هستند. این کتاب‌ها به افراد کمک می‌کنند تا مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن خود را در زبان انگلیسی تقویت کنند.

در باب اهمیت کتب زبان انگلیسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. آموزش گرامر و واژگان: کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی، گرامر و واژگان را آموزش می‌دهد و درک درستی از دستور زبان ایجاد می‌کند. این کتاب‌ها همچنین لیستی از واژگان جدید را ارائه کرده که افراد می‌توانند آن‌ها را به دایره لغت خود اضافه کنند.

2. تقویت مهارت‌های شنیداری و گفتاری: کتاب‌های صوتی و تمرینات شنیداری در مجموعه کتاب‌های زبان انگلیسی به افراد کمک می‌کند تا مهارت شنیداری خود را بهبود ببخشند و قادر باشند به درستی انگلیسی را درک کرده و همچنین، تمرینات گفتاری در این نوع کتاب‌ها به افراد کمک می‌کند تا راحت تر قادر به ارائه نظرات و برقراری ارتباط در زبان دوم باشند.

3. تقویت مهارت‌های خواندن و نوشتن: این نوع کتب زبان انگلیسی شامل متون و تمریناتی برای مهارت خواندن هستند که به زبان آموزان در این امر کمک می‌کند. همچنین، تمرینات نوشتاری و آزمون‌های درست‌نویسی در این دسته کتاب‌ها می‌تواند به خوانندگان کمک کند تا در باب مهارت‌های نوشتاری به تمرین بپردازند.




ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۲۵۸ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی