برگزاری انتخابات انجمن های علمی دانشگاه

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
برگزاری انتخابات انجمن های علمی دانشگاه
دانشگاه خیام / اخبار

برگزاری انتخابات انجمن های علمی دانشگاه 

این انتخابات در بین 15 انجمن علمی برای سال تحصیلی 1403-1402 برگزار شد و با مشخص شدن زمان بندی این رویداد  در مرحله نخست پوسترانتخابات توسط واحد رسانه دانشگاه طراحی و خبر برگزاری انتخابات از طریق سایت دانشگاه، به طور رسمی  منتشرگردید. 

 همچنین با همکاری اداره آموزش دانشگاه و مرکز فاوا خبر رویداد در پرتال دانشجویی کلیه دانشجویان درج شد.  مکاتبه رسمی با روسای دانشکده ها و درخواست اطلاع رسانی در سایت های دانشکده ها، مکاتبه با اساتید مشاور انجمن های علمی و درخواست همکاری جهت تشویق دانشجویان به حضور در انتخابات ، انتشار پوستر و خبر در صفحات اختصاصی انجمن های علمی از دیگر اقداماتی بود که در جهت اطلاع رسانی حداکثری به مخاطبان اصلی این رویداد انجام شد. 

در این مرحله داوطلبان شرکت در شورای مرکزی انتخابات از طریق سایت دانشگاه خیام و سامانه انتخابات الکترونیکی اقدام به ثبت نام کردند. بعد از اتمام زمان ثبت نام بررسی صلاحیت انضباطی داوطلبان توسط واحد مربوطه انجام شد.

در مرحله بعدی فرایند انتخابات پس از مشخص شدن داوطلبان نهایی، رای گیری به صورت الکترونیکی انجام شد

فرایند الکترونیکی اخذ رای از تاریخ 20 آبان ماه تا پایان روز 30 آبان ماه از طریق سایت دانشگاه فعال بود. پس از پایان مهلت اخذ رای در روز سه شنبه 30 آبان ماه نتایج اولیه انتخابات از سوی کارشناس انجمن علمی از سامانه استخراج گردید و پس از ویرایش و استخراج نتایج ، طبق زمان بندی اعلام شده و بدون تاخیر اسامی منتخبین انتخابات انجمن های علمی دانشجویی از طریق به مدیران گروه های علمی به صورت رسمی اعلام گردید.




ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۲۰۶ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی