بازدید علمی پژوهشی دانشجویان گروه کامپیوتر از مانیتورینگ سازمان اتوبوسرانی

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
بازدید علمی پژوهشی دانشجویان گروه کامپیوتر از مانیتورینگ سازمان اتوبوسرانی
دانشگاه خیام / اخبار

 برگزاری بازدید علمی‌پژوهشی دانشجویان گروه آموزشی کامپیوتر با هدف آشنایی با سامانه‌های مدیریت و هماهنگ‌سازی خدمات، تکنولوژی سیستم پرداخت " من کارت" سامانه مانیتورینگ، مسیریابی و کنترل واحدهای شهر از ایستگاه مانیتورینگ سازمان اتوبوس‌رانی مشهد با هماهنگی حوزه معاون پژوهشی و ارتباط با صنعت دانشگاه و همکاری شورای شهر و روابط‌عمومی بین‌المللی شهرداری مشهد در تاریخ 14 دی ماه 1402

 اولین بازدید علمی و پژوهشی از سلسله بازدیدهای هماهنگ شده توسط حوزه معاون پژوهشی و ارتباط با صنعت دانشگاه در تاریخ 14 دی ماه 1402 در ساعت 8.30 صبح برگزار شد. این بازدید با همکاری صمیمانه شورای شهر و روابط عمومی بین المللی شهرداری مشهد و میزبانی سازمان اتوبوسرانی مشهد صورت پذیرفت . بازدیدکنندگان ایستگاه مانیتورینگ سازمان اتوبوسرانی مشهد از گروه آموزشی کامپیوتر انتخاب شده بودند.هدف ار این بازدید هدف آشنایی با سامانه‌های مدیریت و هماهنگ‌سازی خدمات، تکنولوژی سیستم پرداخت " من کارت" سامانه مانیتورینگ، مسیریابی و کنترل واحدهای شهر دانشجویان ابتدا در اتاق کنفرانس سازمان اتوبوسرانی با دغدغه ها و تلاش های این سازمان محترم از زبان جناب آقای مهندس مرتضی چایچی مطلق معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان اتوبوسرانی مشهد و جناب آقای عباس اتحادی رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، آشنا شدند. در این نشست، در قالب پرسش و پاسخ دانشجویان نیز مشارکت و همفکری نمودند. 

پس از صرف پذیرایی، بازدید از اتاق مانیتورینگ سازمان صورت پذیرفت و مسئولین با نحوه عملکرد سامانة موجود و امکانات آن، دانشجویان را آشنا نمودند و در پایان با اهداء بسته های ازخدمات این سازمان، به بازدیدکنندگان آن ها را بدرقه نمودند.




ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۴۳۴ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی