انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه خیام و هیأت ورزش های همگانی استان خراسان رضوی

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه خیام و هیأت ورزش های همگانی استان خراسان رضوی
دانشگاه خیام / اخبار

 انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه خیام و هیأت ورزش های همگانی استان خراسان رضوی  

در تاریخ 21 اسفند 1402، در اتاق شورا ساختمان پردیس یک، نشستی فی مابین دانشگاه خیام و هیأت همگانی استان خراسان رضوی، برگزار گردید.حاضرین در این جلسه به قرار زیر بودند:

جناب آقای سرتیپ رضا آذریان، ریاست هیأت ورزش های همگانی استان خراسان رضوی و هیأت همراه

جناب آقای دکتر زارع دبیر هیأت ورزش های همگانی، سرکار خانم ازهری نایب رئیس هیأت ورزش های همگانی

سرکار خانم خلیلی، معاونین محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر رجب‌زاده مقدم، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه

سرکار خانم دکتر هاشمیان معاون فرهنگی و دانشجویی 

جناب آقای دکتر صفریان مدیر محترم ارتباط با صنعت، جامعه و کارآفرینی و مدیرگروه مکانیک و صنایع دانشگاه،

جناب آقای دکتر کیوانی ریاست دانشکده مهندسی 

جناب آقای دکتر حجازی مدیرگروه علوم ورزشی

جناب آقای دکتر سعادت نیا عضو هیات علمی گروه علوم ورزشی 

سرکار خانم زمانی کارشناس ارتباط با صنعت ، جامعه و کارآفرینی دانشگاه 

سرپرست کمیته پژوهشی هیأت ورزش های همگانی استان خراسان رضوی 

 در ابتدای جلسه، معاونت محترم پژوهشی جناب آقای دکتر رجب زاده مقدم گزارشی از عملکرد و فعالیت های فوق برنامه ریزی ورزشی دانشگاه در مسابقات منطقه 9 کشوری را بیان نمودند و نیز افزودند، تدوین تقویم و برنامه های علمی، پژوهشی و ورزش های همگانی برای تقویت و حفظ سلامت جامعه، هدف و امری ضروری است. ایشان به برگزاری برنامه های مفرح و شاد در سطح جامعه به مناسبت های ویژه تاکید کرده و فرمودند : معتقدم مسئولان ، ورزشکاران، هنرمندان، اساتید و دانشجویان در هرجایگاهی که هستند باید براساس تقویم ورزشی برای توسعه ورزش همگانی مشارکت کنند. در این مراسم ریاست ورزش های همگانی استان خراسان رضوی جنای سرتیپ رضا آذریان ضمن تبریک فرا رسیدن بهار قرآن (همزمانی با عید نوروز و ماه مبارک رمضان) فرمودند : خوشحالیم که در جوار بارگاه منور جضرت امام رضا (ع) برای سلامتی جامعه با همراهی مسئولان 51 کمیته ورزشی گام بر میداریم. ایشان افزودند : تفاهم نامه ورزشی، تحقیقی، پژوهشی دانشگاه خیام و هیات ورزش همگانی راهکار بسیار هوشمندانه علمی و به روز رسانی ورزش همگانی است و معتقدم می توان به جایگاه علم و پژوهش در ورزش استان نگاه ویژه ای انداخت. ایشان افزودند: هیات همگانی استان خراسان رضوی با عقد تفاهم نامه های متعدد در سطح استان  بیش از 30 هزار اشتغال آفرینی در جامعه ایجاد کرده است. برگزاری دوره های بین الملی واعزام مربیان با تجربه وعلمی استان به همایش های برون مرزی از دستاوردی های هیأت ورزش همگانی است.

در این جلسه، یکی از توانایی‌ها و زمینه‌های همکاری از سوی دانشگاه خیام، امکان ثبت تجربیات اساتید گروه تربیت بدنی و ایجاد امید و انگیزه برای نسل جوان بیان شد. 

سپس تفاهم ‌نامه همکاری بین دانشگاه خیام و هیأت ورزش های همگانی استان خراسان رضوی منعقد گردید و به امضای جناب آقای رجب زاده مقدم، معاون محترم پژوهشی و فناوری دانشگاه خیام و آقای آقای سرتیپ رضا آذریان، ریاست هیأت ورزش های همگانی استان خراسان رضوی رسید.

 امید است که با برقرار شدن تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و هیأت ورزش های همگانی استان خراسان رضوی برای دانشجویان اساتید وکارمندان خیام خبرهای خوبی در پیشبرد اهداف فرهنگی، ورزشی، آموزشی پژوهشی ، درحوزه وزش های همگانی در آینده نزدیک به کوش برسد.






ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۵۱۷ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی